Voll.

Ikvä'll har jag varit voll. Dansen var till belåtenhet. Det gick cpmycket pengar, och ändå blev jag inte cpvoll. Mystiskt. Mystiskt + bra. Ligga? Nej. <after-fylla-censur>
Fick ett SMS av syster min också. Jag citerar, TYP!;
"Jag träffade stefan b. Han  frågade om jag var Lotus syrra. Who does that?"
När jag kom hem läste jag på irkken;
[22:36:33] <@sib-zeke|7th> träffade din syster i min trappa ProHugoLeet
[22:37:12] <@sib-zeke|7th> frågade henne "eh, är du Lotus syster?", ty jag kände igen henne från teliakundtjänsten.
[22:37:24] <@sib-zeke|7th> "Hugo även kallad", la jag till.
[22:37:12] <@sib-zeke|7th> frågade henne "eh, är du Lotus syster?", ty jag kände igen henne från teliakundtjänsten.
[22:37:24] <@sib-zeke|7th> "Hugo även kallad", la jag till.
Jag fnísade. Åt båda håll.
Ps. Det var en bra afton. Trots allt. Jag är bäst. Ds.
bök. Blogg premiär. En bra sådan. Kanske inte så rolig, men hur lätt är det att vara rolig när man blivit tvungen att äta falafel, då T2D-mAx var stängt?....
Studio 54.... Oj vad man saknar det stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0