Comeback?

Vad säger ni cirkushestar, ska vi göra comeback på bloggfronten? Vi sprider ju bara ut oss mer och mer så det kan ju vara roligt med uppdateringar om vad som hender (tender).

Jag och smuggelkungen pratade om just detta i förra veckan över en fika bordi smedjan. Båda var överens om att det var en mycket god idé. Dessvärre så har ingen av oss tagit tag i saken förrän nu.
Så nu tycker jag alla ni andra där ute ska ta er i kragen och börja medla ut lite information om vad som sker i eran vardag! Att skriva ett par rader några gånger i veckan är ju inte att begära för mycket. Eller vad säger ni? Finns det intresse för en comeback?

Jag kan ju bara tala för mig själv men jag kommer då lägga min röst för (y)

Hur detta slutar lär vi veta inom kort!

/Chjoan

Statistiken från när cirkushest var som störst.

Statistiken ovan visar antalet besökare från när cirkushest var som störst.

 

 


Kommentarer
Postat av: Jocke

Jag instämmer! (y)

2010-04-09 @ 19:55:25
URL: http://cirkushest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0