Checkat in pa Bangkok hilton!

Sa var man da antligen framme i bangkok! Resan hit gick hur smidigt som helst. Borjade da kl 6 fran Lulea efter en natt helt utan somn. Antar att det var en mix av ett felvridet dygn och resfeber som gjorde att jag inte kunde sova.
Val pa kallax sa fick jag det glada beskedet att min vaska gick att checka in hela vagen hit sa det kandes skont. Hade blivit lite stressigt annars eftersom mina avgangar gick sa tatt inpa varandra.
Landade pa arlanda strax efter 7 dar jag direkt tog mig till utrikes och knackte en kall. Tror jag var den enda som drack ol men det kandes bra att borjan resan pa det sattet. Lite utav en tradition va?
Flog sedan till zurich dar jag blev bjuden pa den ackligaste och torraste smorgasen jag atit. Men pa nagot satt sa gick den ocksa ner i magen. Forsokte att sova under hela flygningen men det var helt omojligt.
Efter ca 2,5h sa landade vi da i zurich. Var da bara ca 1h kvar innan flyget till bangkok skulle dra sa jag drog dit direkt. Fick aka en typ av tunnelbana mellan terminalerna vilket var lite frant. Nar jag val kom fram till gaten sa var det boarding i princip pa en gang sa jag tog plats. Akte som sagt den har strackan med thai airways och det var helt klart den basta flygningen (och den langsta) som jag nagonsin akt. Satt bredvid en valdigt trevlig kille fran stockholm och vi drack en stadig mangd alkohol under resan. Allt var givetvis gratis. Flygvardinnorna tyckte dock vi skulle ta en paus efter ett x antal groggar sa vi lydde deras order. Fast det var saklart med glimten i ogat. Hade tankt att jag skulle sova lite under den har flygningen men det blev saklart inte det heller.
Landade problemfritt kl 6 thailandsk tid efter ca 10.5h i luften. Borjade bli gode trott nu och att sedan koa i passkontrollen var inge vidare. Nar val det var klart sa tog jag adjo av stockholmarn och borjade min soloresa. Vi ska dock ses pa en singha nu i dagarna.
Tog sedan en taxi till backpacker gatan koh san road dar jag fixade mig ett rum. Tog mig en dusch och gick sedan direkt pa slaggen. Sov lite mer an tankt men det var valbehovligt. Sa nu sitter jag har och har precis kakat lite mat och tar en kall. Far se vad kvallen har att erbjuda.
Hoppas ni har det bra dar hemma och att lulea spoar lhc ikvall!!

Kan for ovrigt inte ta bort fet stil!


Kommentarer
Postat av: David

Vad rOoooligt att resan gick smidigt. Kul att du träffade en som gillade att dricka också :)

Nu är det bara ta några she-males till rummet och bocka av det så att säga.



Hade så underbart nu där, vilket du säkert har. Ikväll spöar vi äckel LHC med 5-2! HOO!

2009-01-17 @ 15:09:31
Postat av: Jocke

Må lyckan vara med dej. styr upp boende innan vi kommer vetja! adjö

2009-01-21 @ 06:07:07
Postat av: Elin

det har jag redan sett men lessnat på :P de händer ju bara samma sak hela tiden typ :S

2009-01-23 @ 16:06:40
URL: http://eyylen.devote.se
Postat av: Helena

vill också vara i thai-landet! :D Alla orrar han flyga innan vi han skjuta så dom stackars små djuren fick leva vidare! :D

2009-01-29 @ 15:18:38
URL: http://heenaa.blogg.se/
Postat av: Elin

heheh vad bra :P

2009-02-06 @ 00:25:17
URL: http://eyylen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0