Testa dina skönhetsprodukter på dina djur!



Alldeles nyligen så kommenterade Sandra Jonaeson ett inlägg som vi skrivit, och tipsade om en härlig tävling som hon har på sin blogg, :D =) :) :P typ. Jag bah, eeh, ok få se.
Du kan vinna skönhetsprodukter!!! WOWOW!

I alla fall, så ska man svara på en fråga då, för att kunna vinna några produkter. Frågan är om Rosenserienseriens produkter är testade på djur (djyr, hehe).

Och jag förklarar då i en kommentar att jag faktiskt arbetat en del med att testa produkter, som inte blivit testade på djur, på djur. Hängde ni med?

Oj, vilken hemsk människa du är! Kanske du tänker. Men jag gör det för att se till så att djuren omkring oss kan må bra. De som ska skämmas, som är hemska människor är de stora företagen som producerar enorma mängder med hud- och skönhetsvård - utan att testa det på djur!

Djur innefattar hunden (människans bästa vän), apan (vår avbildning) och katten (den lilla skurmoppen som skiter fullständigt i oss) m.fl. Och jag gillar alla dessa väldigt mycket.

Jag tänker aldrig vika mig för Max Factor (the make-up of make-up artists), Maybelline (maybe she's born with it), eller L'oreal (because I'm worth it). De kommer aldrig få göra produkter som är skadliga för mina vänner, oavsett om vännen är en människa eller inte.

Det är därför jag fortsätter att testa dessa produkter på mina vänner djuren. De ska lika lite som jag fara illa av denna hysteri av skönhetsvård.

/ micke

Ps. Det bör också tilläggas att jag älskar apor. Jag vill ha en apa. Ds.

Kommentarer
Postat av: Sandra Jonaeson

Normal fritid?
Vet inte riktigt hur jag ställer mig till det här, men kul att nån gör så att djur lider på fritiden, vet du verkligen allt om detta så att djuren inte lider?
Jag tycker inte man ska testa produkter på djur, de är fel!
Och jag tycker inte heller att nån amatör ska göra de själv.

2008-05-19 @ 13:02:41
URL: http://Http://Jonaeson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0