Schulman #1

Hej bloggen!

Jag har hamnat på någón jävulsfest. Alla nobodys är här, amy whine-house, den tråkiga ronnedalbrorn, en av dedär jävla tatuerarna, sms-paris, någon jävla boxare, någon till som jag redan glömt, och en indian. Pocahontas. Vafan lixom, tror hon hon kommer impa Alex SchulmaN, Center of attentention, med nå jääävla disneyfigur. Fuck That.

Nä, kära läsare. Hade det inte varit för att en av dem är ganska söt hade jag tagit privatplanet och falskärmshoppat direkt in på fuckingjävlastureplan, druckit bubbel hela kvällen. Men nu är jag stuck här. Jag rapporterar så långt kvällen gårf 


Er korrespodent i dimman. Vi kommer höras mer ikväll.


// ALEX.

Kommentarer
Postat av: BOB

du är en ärke tönt ! men de visste du ju redan :) / nån som du redan glömt

2008-05-10 @ 19:22:38
URL: http://eyylen.blogg.se
Postat av: Emma

Hörru du Alex, vem tror du egentligen att du är? VA?
Pocha tog över festen när du drog!
WIO

2008-05-11 @ 22:54:28
URL: http://emjoh.blogg.se
Postat av: micke

jag hade kunnat vara BOB. men det var jag inte.

2008-05-15 @ 11:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0