Har du en halsduk?


Nåå, har du det?

Jag kom att tänka på halsdukar. Halsdukar är inte särskilt upphetsande. De har ingen Howard Stern-röst, eller en Cindy Crawford-kropp.

Kommer ni ihåg hur snygg hon var?

Paula Abdul Claudia Schiffer (stavning?) var också väldigt snygg. Jag var hemma hos en kompis en gång och han hade en affisch på henne på sitt rum. Han blev senare estet. Det har inte framgått om detta har någonting med henne att göra.

Och hon Samantha Fox. Henne missade jag helt. Men eftersom det nu för tiden finns internet har det framgått för mig senare att hon var väldigt uppskattad av onani-hungriga tonårspojkar.

Jag har säkert missat många liknande objekt för masturbering under min uppväxt.

Jag spelade rollspel.

/ micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0