Bloggande


Bloggande, bloggande, bloggande. Nu måste vi börja komma igång igen. Jag börjar kort med ett Malin Öhrlund-inlägg (www.kuriren.nu):

Idag jobbar. Hoppas på att få någonting gjort.
Annars då?
Jo tack. Man ska inte klaga.
Hoppas på vinst idag för Torpgärdans flickor födda 93 i innebandy.
Har inte fått någonting gjort för jag har så mycket att göra.
Men men. Så kan det vara.
Ikväll då?
Ja, kanske se lite tv-serier. Jag älskar alla tv-serier som jag förväntas älska.
Jo så att, hoppas ni har det bra,

Fy fan vad kass hon är.

I helgen ska vi spela datorspel, för det är vi jätteduktiga på. Vi ska till och med gå så långt att göra det tillsammans, på samma fysiska plats. Jag vet vad du tänker: "amagaad, vilka neeeerds!". Men du har fel i det, för du är inte lika mycket värd som oss.

Andra saker vi ska göra helgen:

- dricka alkohol (jag vet inte hur jag gör en omröstning, men ni får skriva i kommentatorsfältet om ni tycker jag ska dricka så mycket att jag kräks).

- krama varandra, länge.

- prata om tjejor, för vi gillar att stoppa snoppen i dem medans vi tänker på andra, snyggare tjejor.

- lyssna på Bonnie Tylers 'Total eclipse of the heart', för att det är en himla fin sång. "If my heart could write songs this is what they'd sound like"

- göra planer.

Vi hörs senare, kamrater!

/ MiCKE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0