Ha det bra, negerboll!

nååå guddag allesammans! nu äro vi hemma från krogen allihipa, och alla andra ligger mest troligt och sover, dvs drömmer om att jag ska rädda dom ur deras mardrömmar. 

Jag är nyligt hemkommen ifrån petter, där hair-i-skäran sover och även tero! (slutsatsen vill jag inte ens ha en utlöseeoning på ) hihi

Geymrmt bra kväll! -30 var väldigt underskattat, och det märktes på den lilla folkmassan som sökt sig dit under fregdagskvällen. Helltrain rev ner applåder då de spelade på Lilla Scenen. Dem gav järnet, varje låt. Creds till Pjäxans mick (50-tals mick). kl 00:00 var det dags för Entombed att entra scenen. Lite sena men ack så väntade var dem. Tung musik, tunga riff, och väldigt bra låtar gav publiken precis vad dem ville ha!

Häir i skääääran, hohohoh, bruuuuuuuuuuuunk!

chilicheeese med smältosttst! klockan är nu fitt05:27 och jag ska handtralla och sedan lägga mig till sängs. Vi ses kamrater!

P.s sämre blogginlägg får ni leta efter. Uppdateringar kommer under morgondagen, med bland annat bilder från -30 och david naken i fosterställning! Keep up the tempo!

Ni är inte ett skit värda, någon utavb er!
bajs

/brunkarn - JTK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0