Jobb


Jag är i Stockholm just nu, det är därför jag inte har skrivit jätteroliga inlägg på bloggen.

I Stockholm jobbar man. Det är lite som att jobba i vår hemstad, fast lite bättre väder och man får mer gjort på jobbet.

I Stockholm kan man, precis som i vår hemstad, gå ut och dricka på en pub eller en krog. Går man på rätt pub eller krog så smakar det dock lite bättre.

Jag pratade en gång med en riktigt smart tjej och hon lärde mig jättemycket om Stockholm. Det lät så här:

Mciek: Hej, jag ska till Stockholm. Hur är det där?

Tjej: Åååh! Stockholm i mitt hjärta!!!

Mkciek: Jaha, så Stockholm är bra eller?

Tjej: Jaa! :D Men visst är det!! :) :P

Micke: Ah okej. Varför det?

Tjej: Alla killar är snygga i Stockholm! :D :)

Mikce: Jasså?

Tjej: Jaa men visst är dom! ;) :D

Mikec: Öh, jag vet inte. Men om du säger det så...

Tjej: Alltså. Det är ju typ brats :P men de är typ skitsnälla och de kommer fram och pratar med en :) typ om någon gör det här är man ju typ "ööh bort från mig" :P

Majkel: Öh. Okej.


/ Mikkel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0