Tid för eftertanke

Då var återigen söndag och ännu en helg har seglat förbi. En helg som så många andra slutade i dimmans tecken. Men personligen så var det ett fall framåt för minnesluckorna är nämligen begränsade.. Dessvärre är det nog tack vare "The Jeffersons" mediokra spel i beer-pongen. Jag hoppas att jag aldrig mer kommer spela så dåligt. Tur att jag har mina käre vän och lagkamrat Smicklarn "blanket" Omberg som iaf räddade vårat namn och heder med några riktiga fina bågar. Men jag ser hellre att formsvackan kom nu istället för om en vecka då den väntade turneringen planeras att hållas. Så man får se positivt på det hela.

Annars var gårdagen lyckad om man bortser från Luleå Hockeys plattmatch mot Modo. Helt rätt av luleåfans att göra som de gjorde. Hade gärna varit där. Nu är det verkligen vinna eller försvinna. Kan vi få se en favorit i repris i Scandinavium på tisdag?

Måste bara säga att det var synd att vi återigen splittrade på oss efter våran visit på m13. Vi vet ju att vi skulle ha dubbelt så roligt om vi alla var på samma ställe. Vi får ta igen det till nästa helg!

Kul att se att Kenta återigen hamnade i krogträsket. Hoppas att nästa besök inte dröjer lika länge. Linnet kan dock behöva en paus. Tycker att hans form börjar dala.

Nåväl gott folk, tack för att ni tog er tid att läsa mitt första och förhoppningsvis inte sista blogginlägg. Jag tror att jag kan lära mig tycka om det här.

Er vän och kamrat. / Chjoan


Kommentarer
Postat av: *

ingen vimmelbild från igår?

2008-02-24 @ 15:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0