Skam den som ger sig

Kul att se att Luleå orkade resa sig och vinna idag mot Frölunda. Nämnde ju tidigare ett önskemål om en så kallad favorit i repris, och ja, det blev visserligen inte 6-0 men 3-0 är inte helt fel det heller. Nu väntar som bekant säsongens två viktigaste bortamatcher där Södertälje och Skellefteå står för motståndet. Som den evige optimist man är så ser jag 6 poäng framför mig. Men det var längesedan mina syner om framtiden gick hem..

Annars håller jag med skribenten nedan. Helgen nalkas. Beerpong ska styras? Är karaoke skivorna brända? Är dansken på kylning? Dags att börja styra upp om det ska bli verklighet.

Skål för framtiden.

/Chjoan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0