Och tjejer pratar om att vara gravid...

Idag tog min spännande resa fart, mot min "stjärt-smärta", May the force be with you Lahrs. och nej jag har inte gjort vad homosexuella gör...

Haft ont i rumpan hela veckan, inte kunnat sitta eller stå ordentligt. Idag fick jag nog, gick till läkaren och åtgärdade "felet" om man så kan säga...eller började åtgärda det iaf... Jag ska inte alls nämna vad läkaren gjorde , för då kan ingen av er äta på två dagar, men nu känns det lite bättre och har börjat på 10dagars penicillinkur, får se hur länge det håller ^^

Vi följer Jonnys spännande väg tillbaka från stjärtgosse-sjukdomen.


To be continued....


/ Jonkan



P.S skitreklam här nedanför...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0